2011. április 3., vasárnap

hoppondáré

Kiöblítettem a joghurtosdobozt, majd bedobtam a műanyagok közé, és közben képzeletben - na jó, majdnem igazából is, de aztán rájöttem, hogy az azért elég hülyén nézne ki - vállon veregettem magam, amiért ilyen környezettudatos vagyok, és szelektíven gyűjtöm a hulladékot. Egyedül az bosszantott, hogy egy csomó vizet el kellett pazarolnom a doboz kimosására, így nyilván már nem is minősül akkora ökológiai jótéteménynek, amit csináltam. Na persze ha a gyártók kicsit gondosabbak lennének, ha olyan dobozt használnának, amiből könnyebb (kanállal vagy nyelvvel) a maradék joghurtot kienni, ez máris nem jelentene problémát

Azt hiszem, holnap írok is egy levelet a Danone-nak. Meglássátok, hamarosan megjelennek majd a boltok polcain az ilyen matricával ellátott gyümölcsjoghurtok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése