2010. október 29., péntek

péntekista

Ahh, rémes, egyszerűen rrrrrrémes, ma reggel, mikor megnéztem a legfrissebb subba <3 iwiw-et, észrevettem, hogy valaki értékelte (mégpedig nem túl pozitívan), mennyire vagyok kedves, és ezáltal az átlagom 0,066 ponttal csökkent. Hát mit tegyek, mit tehetek, küldjek virágot az összes ismerősömnek, hátha sikerül a mostani 3,3-as kedvességi indexemet feljebb tornászni? És ez még mind semmi, ugyanis ahogy nézegettem az oldalt, eszembe jutott, hogy a ”Mennyire jó szakember?” kérdésre ketten is feleltek, méghozzá mindketten egyessel! Na ez az, amit biztosan nem fogok beleírni az önéletrajzomba, pedig tegnap tudtam meg, hogy a Triumph a dunaújvárosi gyárába minőségellenőröket keres, és azóta minden vágyam, hogy én is tangatesztelő legyek. Nem csoda, biztos nagyon izgalmas napi nyolc órában női fehérneműket leszaggatni a próbababákról, miközben az ember azt rikoltozza, hogy ”I am the Sexual Tiger!”, és jelenteni, ha a pánt túl könnyen vagy nehezen szakadt el, de most már hiába, ilyen eredményekkel esélyem sincs, hogy felvegyenek

(És ha már önéletrajz, akkor szeretném közölni, milyen felháborítónak tartom, hogy szinte mindenhol kikötik, hogy küldjek magamról fényképet is, hát mi ez, munkaközvetítő vagy randiszervíz? Most jövő héten mehetek fényképezkedni, de előtte tiltakozásom jeléül leborotválom a fejemet kopaszra. Mégpedig egy ilyen kerekes fejborotvával, mert olyan cukimuki.)

Amúgy fáj az állkapcsom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése