2010. október 6., szerda

sálas

Ma ismét az új sálam volt rajtam, és nem dicsekvésképpen mondom, de sikerült pont a kellő mértékben nemtörődöm és sikkes módon a nyakam köré tekernem, amitől vonzerőm szinte zavaróan nagyra nőtt. Örömteli esemény, de sokkal lényegesebb, hogy csupáncsak attól, hogy sálat húztam, egészen modern és fővárosi fiatalnak éreztem magam.

Na persze itt vidéken is hordanak az emberek sálat, de kizárólag télen, mikor nagy a hideg, a modern és fővárosi fiatalok azonban (legalábbis én úgy tapasztaltam) az év bármely szakában képesek sálat, méghozzá modern és fővárosi sálat hordani! Ma például kifejezetten meleg volt, kicsit meg is izzadt a nyakam. Vajon a modern fővárosi fiataloknak eleve kevesebb verejtékmirigyük van? Vagy annyira coolok, hogy túl tudnak lépni az efféle problémákon, és meghagyják az aggodalmaskodást a hozzám hasonló sálszüzeknek?

Persze tulajdonképpen mindez nem befolyásol semmit, most éppen teljesen lefoglal a gondolat, hogy talán a mostaninál is modernebb és fővárosibb fiatal lehetnék, ha ezentúl női sálban nyomnám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése