2011. január 9., vasárnap

"privigélium"

Nos tehát, mint mondtam, tegnap (illetve most már tegnapelőtt) igazán hatékonyan töltöttem a szabadidőmet!

  • tanultam,
  • tornáztam,
  • takarítottam,

bár igaz, ez utóbbit nem túl nagy alapossággal, és különben is csak azért, hogy meglegyen a három T-betűs tevékenység.

Ugyanis egy fergeteges újítás jutott az eszembe, ezentúl minden nap kiválasztok majd egy betűt az ABC-ből, és az alapján tervezem meg a programomat. Például a holnapi lehetne az „A” napja (angolozás, alvás, ablakpucolás), vagy teszem azt, az „O” betűé (olvasás, orrtapaszolás, onanizálás). Vége a keszekuszaságnak, végre szervezett keretek között zajlik majd az életem!

Most pedig, hogy befejeztem a blogolást, ha megbocsátotok, el kell mennem borotválkozni és basszusgitározni. Vagy biciklizni. Bambulni. Berúgni. Biliárdozni. Bulizni. Bőrradírozni. Betörni. Bujálkodni. Búvárkodni. Bridzselni. Bölcselkedni. Bűvészkedni. Balettozni. Bábozni. Birkózni. Brekegni. Boncolni. Bérmálkodni. Betonozni. Békaügetni. Bankolni. B...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése