2011. január 19., szerda

truppé

Egy szavukat se higgyétek a reklámoknak, az igazi férfi kurvára nem szedi szét a pilótakekszet, hanem egyben (opcionálisan hideg tejcibe mártogatva) fogyasztja el őket! Az igazi férfi nyilván hámozott szotyit, tökmagot és efféléket sem eszik, inkább bőszen köpköd, de ez most mellékszál.

Hogy én mi vagyok, azt inkább ne feszegessük, de az említett igazi férfi nyilván nem tudna mit kezdeni azzal a magányos pilótakekszféllel, amit a ma délután a pilótakekszes dobozomban találtam. Én mondjuk megettem, bár közben végig valami rossz érzéssel küszködtem, és azon töprengtem, vajon valamelyik családtagom ette le róla a barna kekszet és a krémet, vagy netán a gyárban keverték véletlenül a csomagolásra szánt kekszek közé ezt a förtelmes félkész édesipari terméket.

Nem is tudom, melyik variáció a iszonyúbb.

(Arról nem is beszélve, hogy most már csak vaníliás karika maradt, az meg elég ratyi.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése